Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Karin Ilis 8 jun, 16:30
Tack för en fint ordnad helg Emil! Nils åker till Gesunda, hoppas att det blir fler från gruppen!
Sam Gossas 8 jun, 16:44
Tack Emil! Och alla andra inblandade 😊. Sam fick mersmak och är anmäld till Gesunda/Sandra
Jimmy Thelin 9 jun, 09:40
Mycket rolig helg och riktigt bra jobbat av alla deltagare i en grymt tuff bana! Carl är anmäld till Gesunda!
Therese Skogmo 10 jun, 10:58
Tack alla barn och ungdomar som kämpade så tappert. Det var jätteroligt att det var så många från klubben med.
Jimmy Thelin Igår, 16:51
Vi missar Gesunda tyvärr efter Carls Bakdämpare gick sönder u går på träningen!
Karin Ilis Igår, 22:42
Nej, så trist för Carl!